Nowoczesne strony internetowe

Sprawdzone i skuteczne rozwiązania WWWKreatywne podejście Wygodne, tanie w utrzymaniu oprogramowanie 

Marketing Social Media &Google AdWords

Certyfikat Google PartnerFacebook, LinkedIn, InstagramSEO, SEM 

Aplikacje Webowe dla firm,Chmura

Systemy wspomagające zarządzanie firmąSystemy księgowe, magazynowe, wsparcie sprzedażyAPI dla aplikacji mobilnych, integracje 

Kompleksowy Content Marketing

Obsługa serwisów internetowych, zarządzanie treścią, copywritingDbamy o odbiór Twojej marki w Internecie Blogi, Artykułu sponsorowane, Strategia wpisów, SEO, SEM 

Google Partner Certified Professional

Wiedza o Google AdWords potwierdzona certyfikatemSkuteczne kampanie reklamoweRemarketing, Marketing produktów, B2B, B2C 

Typowe problemy z reklamą w Google AdWords

« Wstecz

Ewitryna zajmuje się projektowaniem stron internetowych oraz systemów IT już od ponad 10 lat. Doświadczenie, jakie przez ten czas pozyskaliśmy znacząco wyróżnia nas spośród innych firm. Od 2014 roku jako "Google Partner" z powodzeniem realizujemy także projekty marketingowe. Obok reklamy na Facebook'u, tworzymy więc również skuteczne kampanie Google Adwords. W swej pracy często spotykamy się z podobnymi problemami naszych Klientów. Poniżej prezentujemy kilka uwag odnośnie tego, o jakich aspektach przed założeniem kampanii warto pamiętać i postaramy sie obalić mity o Adwords, których Ty Kliencie od teraz nie powinieneś brać pod uwagę!

Po pierwsze: Mam za mały budżet, aby reklamować się w AdWords...

Duży budżet nie gwarantuje udanej kampanii. Warto o tym pamiętać. Co więcej, w praktyce budżet na działania reklamowe zawsze jest za mały. Zawsze istnieje grupa osób, do której nie dotarliśmy, a do której dałoby się dotrzeć przy zwiększeniu wydatków. Kluczowe jest jednak pytanie - czy warto?!

Głównym zadaniem, jakie stawiamy przed sobą tworząc kampanię reklamową, jest zawsze skuteczne wydanie środków, tak by zrealizować zamierzone cele reklamowe. Czasami okazuje się, że budżet 500 zł netto miesięcznie jest budżetem "dużym". Oczywiście znacznie częściej zdarzają się przypadki, gdy nawet pięciocyfrowe kwoty są niewystarczające. Dlatego...zanim zrezygnujesz z reklamowania się w AdWords z powodu (Twoim zdaniem) niewystarczającego budżetu skontaktuj się z nami i porozmawiaj, nie o budżecie, ale o celach reklamowych. Zapraszamy :)

Po drugie: Trudno jest wskazać i dotrzeć do interesującej mnie grupy odbiorców, lub jest ona bardzo mała.

Szczególnie w usługach B2B sytuacja taka zdaża się bardzo często. Grupa docelowa do jakiej chcemy dotrzeć jest trudna do wyspecyfikowania. Nie da się tego typu klientów wybrać na podstawie zainteresowań, wieku czy hobby. Co więcej, często roczna ilość zawieranych transakcji przez tego typu klienta jest na tyle mała, że nie daje się jej analizować statystycznie. Co wtedy zrobić? 

Typowy marekting będzie tu prawie zawsze nieskuteczny.  Przy takiej strukturze odbiorców reklamy, działając tradycyjne, będziemy wydawać miesięcznie duże środki i nie osiągniemy przy tym jakiegokolwiek zauważalnego efektu biznesowego. Kluczem są tutaj formy reklamy oparte o ContentMarketing, Remarketing i wspomaganie marketingu bezpośredniego. Chcesz porozmawiać o strategii dla Twojej firmy? Zapraszamy :)

Po trzecie: Testowaliśmy już sami Google AdWords i u nas to nie działa...

Skuteczność kampanii AdWords zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest doświadczony zespół odpowiedzialny za przygotowanie kampanii i jej bieżące monitorowanie. Jeśli jesteś jednym z tych naszych Klientów, który wydał w parę dni kilka tysięcy złotych na AdWords i nie zauważył jakiegokolwiek efektu - to najprawdopodobniej problem leżał w złym przygotowaniu i prowadzeniu kampanii, a nie w samym mechanizmie AdWords.

Zadzwoń do nas, porozmawiamy o Twojej kampanii, wskażemy błędy... być może przekonamy Cię do współpracy właśnie z nami. 

Po czwarte: Ok, ale chcę jakiś rabat :)

OK! Jako "Google Partner" dysponujemy kuponami na start (nie zawsze są dostępne, więc dzwoń i pytaj...). Kupon pierwszy: 600 zł - Google przeleje na Twoje konto drugie tyle, ile wydasz na reklamę w AdWords w pierwszym miesiącu (do kwoty 600 zł). Kupon drugi: 200 zł na start.

Zainteresowany? Zapraszamy... sprawdzimy, jakie kupony są dostępne w tym momencie :)

Bezpłatny kurs e-mailowy

Interesuje Cię temat optymalizacji działań reklamowych dla stron WWW? Zapraszamy na bezpłatny kurs emailowy systematyzujący wiedzę o marketingu internetowym. Dogłębnie, od podstaw i zrozumiałym językiem wyjaśniamy na czym polega skuteczna reklama w Internecie.

Serdecznie polecamy!

Przejdź na stronę kursu
kurs jest w 100% bezpłatny


strony internetowe ewitryna skutecznastrona.edu.pl - bezpłatny kurs e-mailowy

Pracujemy dla: