Nowoczesne strony internetowe

Sprawdzone i skuteczne rozwiązania WWWKreatywne podejście Wygodne, tanie w utrzymaniu oprogramowanie 

Marketing Social Media &Google AdWords

Certyfikat Google PartnerFacebook, LinkedIn, InstagramSEO, SEM 

Aplikacje Webowe dla firm,Chmura

Systemy wspomagające zarządzanie firmąSystemy księgowe, magazynowe, wsparcie sprzedażyAPI dla aplikacji mobilnych, integracje 

Kompleksowy Content Marketing

Obsługa serwisów internetowych, zarządzanie treścią, copywritingDbamy o odbiór Twojej marki w Internecie Blogi, Artykułu sponsorowane, Strategia wpisów, SEO, SEM 

Google Partner Certified Professional

Wiedza o Google AdWords potwierdzona certyfikatemSkuteczne kampanie reklamoweRemarketing, Marketing produktów, B2B, B2C 

Specjaliści Google AdWords - dlaczego warto skorzystać z ich pomocy?

« Wstecz

Kampania AdWords - Ewitryna

Masz zamiar reklamować swoje usługi w płatnych wynikach wyszukiwania? Prowadzisz już kampanię AdWords i zastanawiasz się jak możesz ją ulepszyć?

System reklamowy Google może być bardzo skutecznym sposobem na zwiększenie zysków, bez potrzeby wydawania gigantycznych kwot na reklamę. Jednak dla niedoświadczonych użytkowników może stać się pułapką, która zamiast generować zyski, przyniesie jedynie straty.

Niezależnie od tego czy dopiero zastanawiasz się nad rozpoczęciem reklamowania w sieci Google, czy już od jakiegoś czasu prowadzisz swoje kampanie, warto rozważyć skorzystanie z pomocy ekspertów w tej dziedzinie.

Kim są specjaliści Google AdWords?

Google Partners to program, który zrzesza agencje i ekspertów specjalizujących się w marketingu internetowym. Warunkiem uzyskania statusu partnera jest posiadanie odpowiednich certyfikacji do zarządzania kontami AdWords.

 

W wyszukiwarce partnerów Google możesz znaleźć firmy z dowolnej lokalizacji, które specjalizują się w danej branży. Zwracaj uwagę na ilość certyfikowanych specjalistów jaką zatrudnia firma (dowiedz się więcej o zaletach współpracy z partnerami Google w artykule "Ewitryna w Google Partners").

3 powody, dla których warto podjąć współpracę ze specjalistami AdWords

1. Odpowiednie przygotowanie teoretyczne

Specjaliści AdWords muszą zdać przynajmniej 2 egzaminy Google – poziom podstawowy (ogólny) i jeden z dwóch egzaminów zaawansowanych – specjalizacja z zakresu sieci wyszukiwania oraz z zakresu sieci reklamowej.

Egzamin podstawowy jest ważny przez dwa lata, zaawansowany – jedynie przez rok. Oznacza to, że aby utrzymać status specjalisty należy być na bieżąco z nowościami, jakie wprowadza Google. Przy dynamicznym rozwoju systemu AdWords takie zorientowanie jest bardzo ważne.


Specjalista AdWords pomoże Ci zdefiniować cele Twojej kampanii (bądź zweryfikować te istniejące), a także podpowie jak najlepiej ją skonfigurować, by odpowiadała na Twoje potrzeby.

2. Praktyczna znajomość systemu

Reklamując się w sieci Google nie wystarczy posiadać wiedzy teoretycznej. Faktyczna znajomość zasad przychodzi podczas praktycznej pracy w systemie. Przy rozpoczynaniu współpracy ze specjalistami AdWords dowiedz się, jakie jest ich doświadczenie w tym zakresie, jakie mają sukcesy, czym mogą się pochwalić.


Zdarza się, że gotowe rozwiązania podsuwane przez Google nie są niestety tymi, które dla naszej kampanii będą najlepsze. Eksperci Google podpowiedzą jakie wyjście będzie dla Ciebie najbardziej opłacalne.


Ważna jest także umiejętność systematycznego monitorowania kampanii. Dobry specjalista AdWords wie jakie wyniki analizować, jak określić ich wartość i co zrobić, żeby je zoptymalizować.

3. Oszczędzasz czas i pieniądze

Jeżeli masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii, to wiesz już jakie błędy popełniłeś dotychczas i jakich praktyk lepiej unikać.


Specjalista AdWords prowadził z pewnością dużo więcej kampanii dla wielu różnych branż – jego wiedza o złych praktykach i dobrych rozwiązaniach jest zatem większa od Twojej. Wykorzystaj to.


Powierzając prowadzenie kampanii specjalistom oszczędzasz nie tylko swój prywatny czas, ale także ten potrzebny na testowanie nieskutecznych rozwiązań. A jak wiadomo, owe nieskuteczne rozwiązania także generują koszty. Osoba, która zna system AdWords będzie potrafiła zoptymalizować Twoje wydatki, tak by pomóc Ci zwiększyć ROI.

Bezpłatny kurs e-mailowy

Interesuje Cię temat optymalizacji działań reklamowych dla stron WWW? Zapraszamy na bezpłatny kurs emailowy systematyzujący wiedzę o marketingu internetowym. Dogłębnie, od podstaw i zrozumiałym językiem wyjaśniamy na czym polega skuteczna reklama w Internecie.

Serdecznie polecamy!

Przejdź na stronę kursu
kurs jest w 100% bezpłatny


strony internetowe ewitryna skutecznastrona.edu.pl - bezpłatny kurs e-mailowy

Pracujemy dla: