Nowoczesne strony internetowe

Sprawdzone i skuteczne rozwiązania WWWKreatywne podejście Wygodne, tanie w utrzymaniu oprogramowanie 

Marketing Social Media &Google AdWords

Certyfikat Google PartnerFacebook, LinkedIn, InstagramSEO, SEM 

Aplikacje Webowe dla firm,Chmura

Systemy wspomagające zarządzanie firmąSystemy księgowe, magazynowe, wsparcie sprzedażyAPI dla aplikacji mobilnych, integracje 

Kompleksowy Content Marketing

Obsługa serwisów internetowych, zarządzanie treścią, copywritingDbamy o odbiór Twojej marki w Internecie Blogi, Artykułu sponsorowane, Strategia wpisów, SEO, SEM 

Google Partner Certified Professional

Wiedza o Google AdWords potwierdzona certyfikatemSkuteczne kampanie reklamoweRemarketing, Marketing produktów, B2B, B2C 

SEO dawniej i dziś – 4 taktyki, które kiedyś pomagały, a teraz mogą zaszkodzić!

« Wstecz

Pozycjonowanie stron Internetowych - Ewitryna

Pod nazwą SEO (ang. Search Engine Optimization) kryją się wszelkie działania wpływające na pozycję serwisów internetowych na liście wyszukiwania. Wiele taktyk, które dawniej korzystnie wpływały na ranking, obecnie mogą go obniżać oraz powodować zmniejszenie ruchu na stronie.

Nie ma wątpliwości, że jeszcze przez wiele lat SEO pozostanie jednym z kluczowych czynników marketingu internetowegoDlatego poszerz swoją wiedzę w tym zakresie i nie powielaj błędnych schematów! Przeczytaj i dowiedz się, czego powinieneś się wystrzegać, aby nie zaszkodzić optymalizacji swojej witryny. Pamiętaj, że wszystko z czasem ulega modyfikacjom – SEO również!

1. przestarzała taktyka

Generowanie dużej liczby linków zwrotnych

Jeszcze niedawno duża liczba linków zwrotnych, które prowadziły do witryny korzystnie wpływała na podniesienie jej pozycji w rankingu wyszukiwania. Dziś jednak taktyka ta „przedawniła się”. Z łatwością znajdziesz serwisy internetowe, które zajmują miejsce w pierwszej dziesiątce, a do jakich prowadzi niewiele linków zewnętrznych. Warto odpowiedzieć na pytanie, dlaczego tak się dzieje. Obecnie Pingwin, algorytm Google, został zaktualizowany w taki sposób, aby trafnie oceniać wartość linków prowadzących do strony. Zatem jeżeli są one generowane automatycznie, nie wpływają korzystnie na pozycję witryny. Staraj się, żeby linki prowadzące do Twojego serwisu były aktualne w stosunku do treści w nim zamieszczanych!

2. przestarzała taktyka

Pozycjonowanie stron Internetowych - Ewitryna

Pisaliśmy o tym wiele razy, ale jeszcze jeden raz nie zaszkodzi :) Tę strategię również odłóż do lamusa! Jest to sposób optymalizacji, który sprawdzał się wiele lat temu, dziś jednak może zniechęcić użytkowników do Twojej witryny. Wyobraź sobie, że czytasz tekst, w którym kilkanaście razy pada ta sama fraza. Zapewne uznasz autora takiego artykułu za niekompetentnego, tym samym nie skorzystasz z jego oferty. Ponadto na pewno nie przeczytasz publikacji do końca, ponieważ najzwyczajniej... znudzisz się lub zdenerwujesz. Co więcej - Twoim wpisem "zirytuje się" także Google.

Słyszałeś o LSI? Jest to ukryte indeksowanie semantyczne, które za pomocą matematycznego równania wykrywa związki między słowem kluczowym a jego ukrytymi znaczeniami w tekście. Na przykład, jeżeli chcesz, żeby klienci znajdowali Twoją firmę po frazie „opona”, LSI powiąże z tym wyrazem również dalsze skojarzenia, tj. „naprawa kół” czy „ogumienie pojazdu”. Google z tego korzysta.


Kluczem do optymalizacji strony jest zainteresowanie użytkowników jej treścią. Nie możesz o tym zapomnieć! Pisz naturalne i fascynujące teksty bez powtórzeń, a na pewno Twój serwis zajmie wyższą pozycję niż gdybyś zamieścił w nim sto kluczowych fraz!

3. przestarzała taktyka

Myślisz, że im Twoja witryna ma więcej podstron, tym wyższą pozycję zajmie w rankingu? Spójrz prawdzie w oczy! Rozbudowanie strony internetowej nie ma żadnego wpływu na ranking. Strukturę serwisu powinieneś dopasować do potrzeb swojej firmy. Jeżeli masz szeroką ofertę, wiadomo, że Twoja witryna będzie składała się z większej ilości podstron niż gdybyś proponował wyłącznie jeden rodzaj usług. Sztuczne poszerzanie menu strony nie ma najmniejszego sensu. Do tego, jeżeli kolejne podstrony wypełnisz olbrzymią ilością niewartościowych tekstów, to zamiast podnieść pozycję swojego serwisu w rankingu – obniżysz ją. Nie twórz rozbudowanej witryny, jeżeli tego nie potrzebujesz! Skup się na spójności swojej strony oraz na jakości treści, które tam zamieszczasz.

4. przestarzała taktyka

Wyższa pozycja oznacza wzmożony ruch na stronie

To kolejny z mitów SEO, z którym musisz się zmierzyć! Niestety nie wystarczy wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania, aby Twoją stronę odwiedzało wiele osób. Jeżeli serwis znajduje się na wyższej pozycji na liście wyszukiwań, jest bardziej widoczny, ale nie oznacza to, że więcej użytkowników kliknie na link do niego prowadzący. Może to wynikać na przykład ze źle wypełnionych meta tagów. 

Pozycjonowanie stromn w Internecie - Ewitryna

Jeżeli opis strony nie zainteresuje internauty, na pewno nie zdecyduje się on skorzystać z Twojej oferty. Uniknij tego i buduj pozycję w rankingu na bazie wysokiej jakości swojej strony! Podczas ustalania słów kluczowych dla swojego serwisu pomocne okazuje się narzędzie Google Keyword Planner. Pomoże Ci ono skorzystać ze strategii „długiego ogona” (ang. The Long Tail), która polega na używaniu w procesie optymalizacji niszowych słów kluczowych, które owocują długofalowym zwiększeniem sprzedaż. Pamiętaj, że dzięki unikatowym frazom możesz obniżyć koszty związane z reklamą AdWords, a do tego docierasz do szerszej rzeszy odbiorców i wyróżniasz się spośród ofert konkurencji.
 
SEO wciąż się zmienia. Techniki, które wczoraj były skuteczne dzisiaj mogą być szkodliwe, lub wręcz zakazane. Nie marnuj więcej swojego czasu na wdrażanie przestarzałych taktyk SEO! Koncentruj się na skutecznych strategiach, które pomogą zwiększyć ruch w Twoim serwisie. Nie zapominaj również o śledzeniu aktualizacji algorytmów Google. Będąc na bieżąco ze wszystkimi nowościami oraz korzystając z naszych wskazówek, jesteś skazany na sukces – z łatwością zoptymalizujesz swoją stronę!

Bezpłatny kurs e-mailowy

Interesuje Cię temat optymalizacji działań reklamowych dla stron WWW? Zapraszamy na bezpłatny kurs emailowy systematyzujący wiedzę o marketingu internetowym. Dogłębnie, od podstaw i zrozumiałym językiem wyjaśniamy na czym polega skuteczna reklama w Internecie.

Serdecznie polecamy!

Przejdź na stronę kursu
kurs jest w 100% bezpłatny


strony internetowe ewitryna skutecznastrona.edu.pl - bezpłatny kurs e-mailowy

Pracujemy dla: