Nowoczesne strony internetowe

Sprawdzone i skuteczne rozwiązania WWWKreatywne podejście Wygodne, tanie w utrzymaniu oprogramowanie 

Marketing Social Media &Google AdWords

Certyfikat Google PartnerFacebook, LinkedIn, InstagramSEO, SEM 

Aplikacje Webowe dla firm,Chmura

Systemy wspomagające zarządzanie firmąSystemy księgowe, magazynowe, wsparcie sprzedażyAPI dla aplikacji mobilnych, integracje 

Kompleksowy Content Marketing

Obsługa serwisów internetowych, zarządzanie treścią, copywritingDbamy o odbiór Twojej marki w Internecie Blogi, Artykułu sponsorowane, Strategia wpisów, SEO, SEM 

Google Partner Certified Professional

Wiedza o Google AdWords potwierdzona certyfikatemSkuteczne kampanie reklamoweRemarketing, Marketing produktów, B2B, B2C 

Poznaj Generację Y i dostosuj do niej marketing swojej firmy

« Wstecz

marketing internetowy a Generacja Y

Pokolenie Y to termin stosowany przez socjologów na określenie osób urodzonych pomiędzy 1984 a 1997 rokiem. Badania wykazują, że ci młodzi ludzie (w wieku od osiemnastu do trzydziestu jeden lat) są bardzo ambitni i pewni siebie, a na ich postępowanie największy wpływ mają media cyfrowe. Internet to dla Millenialsów chleb powszedni a social media – to świętość...
 

W związku z tym, że świat idzie z postępem, a wraz z nim przemianie ulega również usposobienie oraz priorytety wyznawane przez ludzi – branża marketingowa także musi ewoluować. Opowiemy Wam, powołując się na przykład pokolenia Y, jak skutecznie reklamować się w cyberprzestrzeni, aby zainteresować i zapaść w pamięci „nowoczesnego” odbiorcy.

Facebook – Internet w pigułce

Statystyki pokazują, że niemal 70% Polaków korzystających z Facebooka, to osoby w wieku od szesnastego do trzydziestego roku życia. „Niebieski” serwis jest dla nich połączeniem wszystkiego, co w Internecie najlepsze. Zamiast wertować kilkanaście stron internetowych, wystarczy „polubić” odpowiednie fanpage i każdego dnia odczytać informacje dostosowane do swoich potrzeb i zainteresowań. Podobnie z wysyłaniem maili – wiadomości wysyłane na Facebooku dla pokolenia Y są codziennością. 

wykres - ile osób z pokolenia Y korzysta z Facebooka

Jeżeli więc prowadzisz firmę, której oferta skierowana jest do osób z tej generacji, nie wahaj się i sięgnij po reklamę na Facebooku. Serwis ten daje coraz większe możliwości kierowania promocji do określonej grupy odbiorców. Jeśli na przykład sprzedajesz modne drzwi, możesz adresować swoje reklamy do osób zainteresowanych aranżacją wnętrz oraz do wszystkich, którzy w ostatnim czasie zadeklarowali chęć wyremontowania swojego mieszkania. Promowanie fanpage'a, na którym będziesz zamieszczał oryginalne i powiązane z Twoją branżą treści, to najkrótsza droga, aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców „Y”.
 

Niektórzy przedsiębiorcy nie chcą podjąć się prowadzenia kampanii reklamowej na Facebooku, ponieważ wiedzą, że nie będą potrafili robić tego właściwie. Wówczas warto zapytać o ofertę obsługi marketingowej profesjonalnej agencji. Specjaliści wiedzą, jak „ugryźć” każdy temat i zaprezentować go w mediach społecznościowych w taki sposób, aby pieniądze wydane na reklamę przyniosły jak największą liczbę nowych klientów i fanów Twojej marki.

Telefon z „dostępem do świata”...

Z roku na rok wzrasta liczba osób korzystających z Internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Smartfony, tablety i i-Pady to urządzenia, z których najczęściej korzystają osoby zaliczające się do pokolenia Y. Dlatego jeżeli nie chcesz, żeby Twoja działalność „odeszła do lamusa”, zadbaj o swoją stronę internetową. Masz desktopową wersję witryny? Dobuduj do niej wersję mobilną lub responsywną. Dzięki temu Twoja strona będzie się dobrze wyświetlać na wszystkich urządzeniach, a użytkownicy będą mogli bez problemu zapoznać się z ofertą Twojej firmy.
 

Pamiętaj, że intuicyjna strona to podstawa do prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Jeżeli nie posiadasz dobrze przygotowanej witryny – skontaktuj się z nami!

Krótko, zwięźle i na temat

Wiele osób należących do pokolenia Y jest wciąż on-line i prowadzi przerywane dialogi internetowe. Komunikacja odbywa się pomiędzy zleceniami wykonywanymi w pracy, obiadem, kąpielą a spotkaniami z przyjaciółmi. W związku z tym generacja Y przyzwyczajona jest do odczytywania krótkich informacji. Marketingowcy właśnie z tego powodu zalecają, aby strony internetowe zawierały skondensowane treści. Można redagować teksty na dwa sposoby – tradycyjnie opisując daną usługę (wersja dla wnikliwego czytelnika) oraz stosując wypunktowania (z którymi z całą pewnością chętniej zapozna się przedstawiciel pokolenia Y). Podobna zasada obowiązuje w przypadku redagowania postów na Facebooku - optymalna długość tekstu znajdującego się nad grafiką wynosi 80 znaków

zamieszczanie treści na stronie internetowej

Jedno spojrzenie wystarczy

Młodzi użytkownicy Internetu lubią przekaz graficzny. Trend Visual Web wykorzystuje między innymi Pinterest oraz Instagram. W każdym z tych serwisów możesz również promować swoją działalność, tym razem jednak - sięgając po filmy, zdjęcia i inne obrazy. Psychologowie zauważają, że coraz częściej uwagę pokolenia Y przyciągają wyłącznie treści urozmaicone materiałem graficznym. Stanowiło to inspirację dla twórców Facebooka, którzy kilka miesięcy temu wprowadzili zmiany związane z częstszym wyświetlaniem treści obrazkowych oraz filmów. Pliki video odtwarzają się bez dźwięku w momencie, kiedy znajdują się w zasięgu wzroku użytkownika.


Zachowanie generacji Y psychologowie określają jako „hiperaktywność w social mediach”. Użytkownicy Internetu wywodzący się z tego pokolenia oczekują maksymalnej kondensacji przekazu oraz uzyskania natychmiastowej odpowiedzi na swoje pytania. Coraz więcej firm decyduje się na podpinanie do stron internetowych wtyczek typu life chat lub na współpracę z kimś, kto ciągle monitoruje wiadomości przesyłane za pośrednictwem Facebooka.


Z chęcią pomożemy Ci dostosować ofertę Twojej firmy do wymagań i oczekiwań osób, dla których bycie on-line to codzienność!

Bezpłatny kurs e-mailowy

Interesuje Cię temat optymalizacji działań reklamowych dla stron WWW? Zapraszamy na bezpłatny kurs emailowy systematyzujący wiedzę o marketingu internetowym. Dogłębnie, od podstaw i zrozumiałym językiem wyjaśniamy na czym polega skuteczna reklama w Internecie.

Serdecznie polecamy!

Przejdź na stronę kursu
kurs jest w 100% bezpłatny


strony internetowe ewitryna skutecznastrona.edu.pl - bezpłatny kurs e-mailowy

Pracujemy dla: