Nowoczesne strony internetowe

Sprawdzone i skuteczne rozwiązania WWWKreatywne podejście Wygodne, tanie w utrzymaniu oprogramowanie 

Marketing Social Media &Google AdWords

Certyfikat Google PartnerFacebook, LinkedIn, InstagramSEO, SEM 

Aplikacje Webowe dla firm,Chmura

Systemy wspomagające zarządzanie firmąSystemy księgowe, magazynowe, wsparcie sprzedażyAPI dla aplikacji mobilnych, integracje 

Kompleksowy Content Marketing

Obsługa serwisów internetowych, zarządzanie treścią, copywritingDbamy o odbiór Twojej marki w Internecie Blogi, Artykułu sponsorowane, Strategia wpisów, SEO, SEM 

Google Partner Certified Professional

Wiedza o Google AdWords potwierdzona certyfikatemSkuteczne kampanie reklamoweRemarketing, Marketing produktów, B2B, B2C 

Marketing w wyszukiwarce SEM, szybka droga na szczyt

« Wstecz

Marketing w wyszukiwarkach to ogół działań zmierzających do zapewnienia Twojej firmie jak najwyższych pozycji w wyszukiwarkach internetowych.

Marketing w wyszukiwarce SEM

W który rodzaj reklamy warto inwestować?

Według badań MarketingSherpa Inc:

  •     obecność w wynikach płatnych - 10 kliknięć na 1000 wyświetleń
  •     obecność w wynikach niepłatnych - 20 kliknięć na 1000 wyświetleń

 


Połączenie tych dwóch działań w spójną kampanię marketingową zwiększa ilość kliknięć do 60 na 1000 wyświetleń!

 

Jest to efekt „podwójnego polecenia” użytkownik, który choć przez ułamek sekundy zawiesił wzrok na jednym z rekordów (naturalnym lub płatnym), szybciej kliknie, gdy obok zobaczy tę samą nazwę (ulega złudzeniu - „gdzieś już widziałem tę markę”).

Projektowanie stron internetowych Ewitryna

Gdzie szukać swojej reklamy?

Główne zalety marketingu w wyszukiwarkach:

Dokładny target
Określając dokładnie takie parametry jak słowa kluczowe czy lokalizacja, możesz maksymalnie zwiększyć zgodność swojej reklamy z tym, czego poszukuje Twój potencjalny klient.

Koszty
Reklama w wyszukiwarce daje Ci możliwość dokładnego ustalenia ceny Twojej kampanii. Sam decydujesz jaki budżet przeznaczysz na kampanię.

Mierzalność
Możesz dokładnie zmierzyć efektywność Twojej kampanii SEM za pomocą odpowiednich narzędzi i eksperymentować ze zmiennymi parametrami, by maksymalnie zwiększyć ROI.

Kiedy powinieneś zacząć?

Działania SEM (a konkretniej kampanie PPC, np. Google Adwords) są też dużo szybsze we wdrożeniu niż pozycjonowanie. Uruchomienie prostej kampanii AdWords to kwestia kikunastu minut. Kiedy więc warto zacząć? Kampanie SEM warto uruchamiać wtedy, kiedy jest potrzebna. Zupełnie inaczej niż przy pozycjonowaniu nie musisz planować fraz z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem i liczyć na to, że wybrałeś te najwłaściwsze. W PPC każdą frazę możesz zmienić kiedy zechcesz. Gdy uznasz, że coś nie działa - wyłączasz to. W pozycjonowaniu płacisz niezależnie od efektów jakie daje Ci fraza. Zastanów się,  co jest bardziej opłacalne.

Nie zwlekaj z promowaniem swojej strony!

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!

Bezpłatna wycena - Ewitryna

Bezpłatny kurs e-mailowy

Interesuje Cię temat optymalizacji działań reklamowych dla stron WWW? Zapraszamy na bezpłatny kurs emailowy systematyzujący wiedzę o marketingu internetowym. Dogłębnie, od podstaw i zrozumiałym językiem wyjaśniamy na czym polega skuteczna reklama w Internecie.

Serdecznie polecamy!

Przejdź na stronę kursu
kurs jest w 100% bezpłatny


strony internetowe ewitryna skutecznastrona.edu.pl - bezpłatny kurs e-mailowy

Pracujemy dla: