Nowoczesne strony internetowe

Sprawdzone i skuteczne rozwiązania WWWKreatywne podejście Wygodne, tanie w utrzymaniu oprogramowanie 

Marketing Social Media &Google AdWords

Certyfikat Google PartnerFacebook, LinkedIn, InstagramSEO, SEM 

Aplikacje Webowe dla firm,Chmura

Systemy wspomagające zarządzanie firmąSystemy księgowe, magazynowe, wsparcie sprzedażyAPI dla aplikacji mobilnych, integracje 

Kompleksowy Content Marketing

Obsługa serwisów internetowych, zarządzanie treścią, copywritingDbamy o odbiór Twojej marki w Internecie Blogi, Artykułu sponsorowane, Strategia wpisów, SEO, SEM 

Google Partner Certified Professional

Wiedza o Google AdWords potwierdzona certyfikatemSkuteczne kampanie reklamoweRemarketing, Marketing produktów, B2B, B2C 

Ile kosztuje strona internetowa – o czym warto wiedzieć

« Wstecz

Masz świadomość zmieniającego się rynku, chcesz, aby Twoja firma stała się widoczna w sieci, wpisujesz w wyszukiwarce „tworzenie stron” i uzyskujesz lawinę wyników. Po kilku sekundach wiesz, że wyniki nie są w tym przypadku równoznaczne z odpowiedzią, bo z każdym kliknięciem rodzi się więcej pytań. Nie rozumiesz pojęć, nie wiesz, co obejmuje cena i dlaczego tak bardzo różni się od tej na poprzedniej stronie. Klikasz, klikasz, nic nie wiesz i... I wtedy pojawiamy się my. Dziś podpowiemy Ci, jak wybrać wykonawcę swojej strony, ile będzie to kosztowało, co musisz wiedzieć zanim podejmiesz decyzję i przed czym się uchronić, aby wysiłek nie podszedł na marne. 

Pierwsze kroki – cel i grupa docelowa

Zanim wybierzesz wykonawcę, dokonasz pierwszego telefonu i zadasz magiczne pytanie „a ile to kosztuje”, musisz odpowiedzieć sobie na kilka podstawowych pytań. Bez tego my nie będziemy w stanie Ci pomóc (tak sprawnie jak zazwyczaj).

 

Najistotniejszym przy tworzeniu strony jest określenie, jaki ma mieć cel i jaką ma spełniać funkcję. Strona stronie nie jest równa, dlatego musisz wiedzieć, co chcesz osiągnąć poprzez swoją obecność w internecie. Idąc do restauracji nie mówisz „poproszę obiad”. Nawet jeśli nie wiesz dokładnie, co chcesz zjeść, to opowiadasz kelnerowi o swoich preferencjach i wspólnie podejmujecie decyzje.

 

To jaki cel sobie obierzemy, ma wpływ na całkowity proces powstawania strony (treści, grafiki, kolorystyka, kod, UX...). Bez niego nie będziemy w stanie:

 

  • dotrzeć do grupy docelowej;
  • mierzyć efektów;
  • STWORZYĆ STRONY.

 

Nikt nie stawia strony dla samego siebie, dlatego tak ważne jest określenie użytkownika końcowego, jego oczekiwań i tego, co chcemy, aby zrobił na naszej witrynie bądź po wyjściu z niej. Istotnym jest także ustalenie wyznaczników jakości i sprecyzowanie, jakich efektów oczekujemy po określonym czasie. Dokonując jakiejkolwiek inwestycji, chcemy wiedzieć czy przynosi zyski oraz mierzyć jej skuteczność.

 

Posiadanie strony dla posiadania strony mija się całkowicie z jakimkolwiek celem. W mnogości treści w internecie łatwo zaginąć bez śladu, a co za tym idzie, zmarnować poświęcone pieniądze i czas. Jeśli macie problem ze sprecyzowaniem swoich oczekiwań, wychodzimy do was z pomocą. Na stronie skutecznastrona.edu.pl znajdziecie nasz darmowy poradnik, który wyjaśni wiele kwestii, przybliży tematykę i ułatwi podjęcie decyzji.

Starcie firma i freelancer. Kogo wybrać?

Internet pęka w szwach od ogłoszeń „strony www, tanio, szybko, profesjonalnie”. Co rusz słyszymy o koledze kolegi, co to stworzył witrynę za grosze, dlatego też, gdy stajemy przed decyzją o postawieniu własnej strony, rozważamy usługi freelancerów. Każdy chce jak najwięcej zyskać jak najmniejszym kosztem, a przecież freelancerzy wypadają na pierwszy rzut oka zdecydowanie taniej od usług profesjonalnych firm. Przedstawimy Wam teraz wszystkie pułapki, jakie czekają na was podczas współpracy z nimi i dlaczego w tym przypadku mniej znaczy więcej, w negatywnym znaczeniu. 

Człowiek orkiestra

W tworzeniu stron udział biorą stratedzy, programiści, graficy, projektanci UX, copywriterzy... Wszyscy pracują pod nadzorem account managera będącego w stałym kontakcie z klientem. Czy jedna osoba może zastąpić sztab specjalistów? Nie. Decydując się na współpracę z freelancerem, musimy być przygotowani na zatrudnienie dodatkowych osób, czy to z jego polecenia, czy poszukując samodzielnie. To natomiast w znaczący sposób utrudnia współpracę i komunikację, a także generuje dodatkowe koszty. W efekcie projekt przeciąga się w czasie, brakuje w nim konsekwencji, jedni hamują pracę drugich, a wszystko to za ciągle rosnącą sumę. Czy warto? 

I Ty możesz zostać freelancerem

Historie z serii „freelancer był i go nie ma” zdarzają się często. Czasami znikają po przyjęciu zaliczki, czasami zaraz po opublikowaniu strony. Wówczas zostajemy z witryną sami, a przecież błędy i zgrzyty wychodzą właśnie najczęściej wtedy, gdy strona jest już widoczna dla internautów. Na tym etapie potrzebujemy kontaktu w wykonawcą, aby nanosił korekty na bieżąco. Podpisujemy się pod jakością strony nazwą swojej firmy – wszystko musi być wykonane poprawnie. Dla freelancera liczy się przede wszystkim ilość realizowanych projektów, nie zaś wyrabianie sobie dobrej renomy. Po opublikowaniu strony przystępuje do kolejnego zlecenia, by zarabiać kolejne pieniądze. W Ewitrynie zapewniamy 24 miesiące gwarancji i pomoc techniczną, dzięki czemu macie pewność, że nie zostaniecie ze stroną zdani na samych siebie. 

Co dwie głowy...

Twórcy stron napotykają na drodze wiele problemów. Jako firma, która na rynku jest od ponad 10 lat, rozwiązaliśmy praktycznie większość możliwych utrudnień, a jeśli czegoś nie wiemy, z pomocą idzie grupa wszelakich specjalistów. Ciężko też nas zaskoczyć rozwiązaniami, które w odczuciu klientów mogą być niestandardowe. Stworzyliśmy ponad 300 stron internetowych, a takie doświadczenie uczy najlepiej. Żaden freelancer nie może pochwalić się taką liczbą projektów, a co za tym idzie, taką liczbą problemów i błędów. Dzięki temu możecie mieć pewność, że decydując się na nasze usługi, realizacja zlecenia przebiegnie sprawnie

Domena i hosting, czyli jak nie dać się oszukać

Często stosowaną praktyką jest kupowanie domen na firmę wykonawcy. Zaletami takiego rozwiązania są wygoda oraz oszczędność czasu – twórcy kupią ją zdecydowanie sprawniej. Wadą – to nie ty jesteś właścicielem domeny i wykonawca może robić problemy z cesją. Podobnie wygląda sytuacja z hostingiem. Twórcy często oferują darmowy hosting, który ułatwia im wprowadzanie zmian. Gdzie kryje się haczyk? Otóż w tej sytuacji nie mamy dostępu do serwera, a jeśli firma zniknie, to zniknie też wszystko to, co udało nam się stworzyć. Oznacza to także tyle, że nawet gdy nie jesteśmy zadowoleni  z usług, to musimy współpracować z daną firmą, bo to ona częściowo jest w posiadaniu naszej strony. W Ewitrynie każdy nasz projekt tworzony jest w oparciu o dane zamawiającego, dzięki czemu macie do nich pełne prawa. 

Ile będzie kosztować strona internetowa?

Koszty strony zależą od wielu czynników, ale domyślamy się, że oczekujecie czegoś innego niż tak enigmatycznej odpowiedzi. Konkretniej mówiąc - ceny wahają się od kilkuset złotych do nawet kilkudziesięciu tysięcy. Bezpiecznie możemy założyć, że stronę od profesjonalnej firmy zamówimy już za 3000 zł netto, wraz z pakietem gwarancyjnym i pomocą techniczną. Rozbieżność cenowa wynika z tego, iż witryny mogą być bardzo proste i bardzo złożone, różnią się czasem wykonania, ilością zaangażowanych osób i zakresem usług świadczonych przez wykonawcę.

 

Jeśli już wiecie, w jakim celu chcecie utworzyć stronę i że zależy Wam na tym, aby była profesjonalna i bezpieczna, zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem, poprzez kliknięcie tutaj. Pamiętajcie jednak, że podane tam ceny są cenami orientacyjnymi. Utworzenie szczegółowej wyceny będzie możliwe po uprzednim kontakcie z nami. Zainteresowani? Czekamy na Was! ;)

Bezpłatny kurs e-mailowy

Interesuje Cię temat optymalizacji działań reklamowych dla stron WWW? Zapraszamy na bezpłatny kurs emailowy systematyzujący wiedzę o marketingu internetowym. Dogłębnie, od podstaw i zrozumiałym językiem wyjaśniamy na czym polega skuteczna reklama w Internecie.

Serdecznie polecamy!

Przejdź na stronę kursu
kurs jest w 100% bezpłatny


strony internetowe ewitryna skutecznastrona.edu.pl - bezpłatny kurs e-mailowy

Pracujemy dla: