Nowoczesne strony internetowe

Sprawdzone i skuteczne rozwiązania WWWKreatywne podejście Wygodne, tanie w utrzymaniu oprogramowanie 

Marketing Social Media &Google AdWords

Certyfikat Google PartnerFacebook, LinkedIn, InstagramSEO, SEM 

Aplikacje Webowe dla firm,Chmura

Systemy wspomagające zarządzanie firmąSystemy księgowe, magazynowe, wsparcie sprzedażyAPI dla aplikacji mobilnych, integracje 

Kompleksowy Content Marketing

Obsługa serwisów internetowych, zarządzanie treścią, copywritingDbamy o odbiór Twojej marki w Internecie Blogi, Artykułu sponsorowane, Strategia wpisów, SEO, SEM 

Google Partner Certified Professional

Wiedza o Google AdWords potwierdzona certyfikatemSkuteczne kampanie reklamoweRemarketing, Marketing produktów, B2B, B2C 

Google Optimize – skutecznie optymalizuj stronę i przeprowadzaj testy A/B.

« Wstecz

Wiele firm, mimo optymalizacji poszczególnych kampanii, musi stawić czoła problemom porzucania koszyka przez użytkowników czy zmniejszającej się ilości zapisów do newslettera. To z kolei powoduje zebranie mniejszej ilości leadów lub nawet zmniejszenie ilości dokonywanych na stronie transakcji. Brzmi znajomo? Jeśli tak – w tym artykule pokażemy ci skuteczne metody i narzędzia, które pozwolą ci uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.


Dlaczego warto robić testy A/B?

 

Przede wszystkim musisz być świadomy tego, że nie zawsze niski współczynnik konwersji wynika ze źle zoptymalizowanej kampanii. Źródłem twojego problemu może być nic innego, jak twoja strona. Zapytasz, co w takim razie powinieneś na niej zmienić? Rodzaj i rozmieszczenie treści, linkowanie stron, zdjęcia, kolory, a może cały szablon strony? Możliwości jest wiele, ale nie wszystkie muszą być skuteczne lub konieczne do wprowadzenia na twojej witrynie. Aby uzyskać stuprocentową pewność, jakie zmiany zaangażują jak największą liczbę użytkowników i będą konwertowały jak najwięcej odsłon, przeprowadź testy A/B. To dzięki nim, otrzymasz miarodajne i rzetelne analizy, dzięki którym będziesz mógł stworzyć najlepszą wersję swojej strony.


Google Optimize narzędziem idealnym do testów A/B

 

W 2016 roku Google wprowadziło do swojej oferty narzędzie Google Optimize. Z jego pomocą odświeżysz swoją stronę i zoptymalizujesz konwersje na obszary strony najlepiej klikane przez użytkowników. Co ważne, wykonanie nowej wersji strony nie jest kłopotliwe i daje szeroki wachlarz możliwości edytowania strony i dopasowania jej do własnych potrzeb. Bez problemu wykonasz także testy A/B, bez konieczności angażowania w ten proces programistów. GO umożliwia przeprowadzenie testu A/B w całości, od początku do końca. Aby tego dokonać wystarczy, że na swojej stronie zaimplementujesz część kodu, czyli tak zwany kontener, a Google Optimize wyświetli odwiedzającym stronę jej różne wersje. Warto wiedzieć, że przy tym działaniu masz możliwość określenia parametrów, którymi nardzędzie będzie się kierowało w czasie testów.

Co równie ważne, z Google Optimize w prosty sposób samodzielnie edytujesz surowy kod HTML lub dodasz reguły CSS i Javascript. 

Bezpłatny kurs e-mailowy

Interesuje Cię temat optymalizacji działań reklamowych dla stron WWW? Zapraszamy na bezpłatny kurs emailowy systematyzujący wiedzę o marketingu internetowym. Dogłębnie, od podstaw i zrozumiałym językiem wyjaśniamy na czym polega skuteczna reklama w Internecie.

Serdecznie polecamy!

Przejdź na stronę kursu
kurs jest w 100% bezpłatny


strony internetowe ewitryna skutecznastrona.edu.pl - bezpłatny kurs e-mailowy

Pracujemy dla: