Nowoczesne strony internetowe

Sprawdzone i skuteczne rozwiązania WWWKreatywne podejście Wygodne, tanie w utrzymaniu oprogramowanie 

Marketing Social Media &Google AdWords

Certyfikat Google PartnerFacebook, LinkedIn, InstagramSEO, SEM 

Aplikacje Webowe dla firm,Chmura

Systemy wspomagające zarządzanie firmąSystemy księgowe, magazynowe, wsparcie sprzedażyAPI dla aplikacji mobilnych, integracje 

Kompleksowy Content Marketing

Obsługa serwisów internetowych, zarządzanie treścią, copywritingDbamy o odbiór Twojej marki w Internecie Blogi, Artykułu sponsorowane, Strategia wpisów, SEO, SEM 

Google Partner Certified Professional

Wiedza o Google AdWords potwierdzona certyfikatemSkuteczne kampanie reklamoweRemarketing, Marketing produktów, B2B, B2C 

Czym jest narzędzie Google Tag Manager i czy warto z niego korzystać?

« Wstecz

Rozwój firmy i możliwość wdrażania w jej struktury narzędzi, które pozwolą w pełni wykorzystać potencjał pracowników i oferowanych przez firmę usług, nie byłyby możliwe, gdyby nie rozwój technologii i efektywne wykorzystanie dostępnych ulepszeń. A te niezmiennie dostarcza swoim użytkownikom Google. Jednym z jego narzędzi, któremu dziś przyjrzymy się bliżej, jest Google Tag Manager.


Co to jest Google Tag Manager i do czego służy?


Google Tag Manager, to narzędzie, które pozwala usprawnić pracę zespołu marketingowego w zakresie obsługi stron internetowych - ich analizy i obsługi marketingowej, oraz daje możliwość jak największego uniezależnienia marketerów od pracy programistów i webmasterów. Co to znaczy dokładnie? Dzięki Tag Managerowi specjaliści ds. marketingu, którzy zazwyczaj nie posiadają szerokiej wiedzy z zakresu programowaniu, bez ingerencji działu IT mogą pracować na kodach marketingowych, które dają możliwość śledzenia zachowań  użytkowników oraz pomiaru ich aktywności i działań.

Do tego rodzaju analiz, w GTM dostępny jest panel, który umożliwia wybór gotowych zmiennych lub definiowanie własnych, a to pozwala zbierać dane, na których najbardziej ci zależy. Co więcej, określone przez ciebie kody lub definiowane tagi zostają uruchomione jedynie, gdy użytkownik przebywający na stronie wykona konkretną akcję. Jakie są tego korzyści? Ogromne możliwości precyzyjnego segmentowania użytkowników np. podczas prowadzenia kampanii z wykorzystaniem retargetowania i remarketingu.


Zalety korzystania z Google Tag Managera

 

Istotną zaletą GTM jest fakt, że dokonywanie jakichkolwiek zmian w kodzie, nie jest równoznaczne ze zmianą kodu źródłowego strony, a to bezpośrednio przyczynia się do  skrócenia ścieżki decyzyjnej i czasu realizacji zadania.
Tag Manager daje również możliwość łatwej obsługi i zarządzania kodami, które do tej pory zostały umieszczone na stronie. Dzięki temu proces wdrażania jakichkolwiek zmian przebiega sprawnie, a prawdopodobieństwo popełnienia błędu jest znikome – skrypty pojawiają się na pożądanych przez ciebie stronach. Ponadto, przed opublikowaniem wdrożonych zmian, masz możliwość zobaczenia ich na wersji testowej, bez ryzyka publikacji wersji nieprzystosowanej do użytkowania.

 

Jeśli już dziś chcesz usprawnić pracę swojego zespołu, zapoznaj się z Google Tag Managerem. Chociaż wdrożenie się w działania tego narzędzia jest czasochłonne i zawiłe, to na pewno warte każdej poświęconej minuty.

Bezpłatny kurs e-mailowy

Interesuje Cię temat optymalizacji działań reklamowych dla stron WWW? Zapraszamy na bezpłatny kurs emailowy systematyzujący wiedzę o marketingu internetowym. Dogłębnie, od podstaw i zrozumiałym językiem wyjaśniamy na czym polega skuteczna reklama w Internecie.

Serdecznie polecamy!

Przejdź na stronę kursu
kurs jest w 100% bezpłatny


strony internetowe ewitryna skutecznastrona.edu.pl - bezpłatny kurs e-mailowy

Pracujemy dla: