Nowoczesne strony internetowe

Sprawdzone i skuteczne rozwiązania WWWKreatywne podejście Wygodne, tanie w utrzymaniu oprogramowanie 

Marketing Social Media &Google AdWords

Certyfikat Google PartnerFacebook, LinkedIn, InstagramSEO, SEM 

Aplikacje Webowe dla firm,Chmura

Systemy wspomagające zarządzanie firmąSystemy księgowe, magazynowe, wsparcie sprzedażyAPI dla aplikacji mobilnych, integracje 

Kompleksowy Content Marketing

Obsługa serwisów internetowych, zarządzanie treścią, copywritingDbamy o odbiór Twojej marki w Internecie Blogi, Artykułu sponsorowane, Strategia wpisów, SEO, SEM 

Google Partner Certified Professional

Wiedza o Google AdWords potwierdzona certyfikatemSkuteczne kampanie reklamoweRemarketing, Marketing produktów, B2B, B2C 

Blog

na-strone-ehafciarnia.jpg
2604.2014

Ewitryna - autor nowego oprogramowania do zarządzania pracą akordową

Stworzyliśmy nowe oprogramowanie do zarządzania pracą akordową. Dzięki Ewitrynie praca hafciarni została usprawniona. Dowiedz się więcej!

testy-a-b_1.jpg
2504.2014

Rola testów A/B w optymalizacji Twojej strony internetowej

Testowanie jest niezbędne w celu uzyskania jak najwyższego współczynnika konwersji. Testy typu A/B są jednym z najskuteczniejszych sposobów optymalizowanie strony internetowej (obok CRO i LPO).

skuteczne-teksty-na-strone.jpg
2404.2014

Jak przeprowadzać testy A/B?

Zapoznanie się z już istniejącymi stronami internetowymi może Cię zainspirować do stworzenia własnej witryny. Testy A/B natomiast mogą pomóc Ci w realizacji wyznaczonych celów, a tym samym w optymalizacji Twojego serwisu.

wiezienie_1.jpg
2503.2014

Jak uchronić się przed karą Google?

Korzystając z usług Google należy pamiętać o przestrzeganiu określonych zasad w celu uniknięcia kar. Między innymi należy dbać o wysoką jakość treści zamieszczanych na stronach internetowych oraz nie stosować niedozwolonych metod w celu pozycjonowania danego serwisu.

analiza-danych2.jpg
2403.2014

Obsesja na punkcie danych

Prowadząc stronę internetową, myśl przede wszystkim o tym, czego oczekują od Twojej witryny klienci. Jest to najlepsza i najprostsza strategia marketingowa! Nie sugeruj się wyłącznie liczbami, zapoznaj się przed wszystkim z potrzebami ludzi! Dane to nie wszystko - klienci a nie tabelki odwiedzają Twoją witrynę.

wspolczynnik-konwersji2.jpg
2402.2014

Co wpływa na skuteczność testów A/B?

Testy A/B są jedną z najpopularniejszych technik badania zmiennych strony internetowej. Odpowiednio przeprowadzone badanie i poprawnie wyciągnięte wnioski skutkują zwiększeniem współczynnika konwersji. Aby uniknąć błędów, spróbuj dowiedzieć się czegoś więcej o zastosowaniu kilku przydatnych rozwiązań.

komunikacja-internet.jpg
2102.2014

Jakie narzędzie pomoże usprawnić obsługę klienta?

CRM. Pod tą tajemniczo brzmiącą nazwą kryje się nic innego jak program służący do zarządzania kontaktami z klientami. Jakie są jego zalety?

kopowianie-tresci.jpg
2002.2014

Duplicate content zagrożeniem dla pozycji strony

Kwestia oryginalności treści na stronie wydaje się sprawą oczywistą, lecz mimo to bywa często ignorowana. Jakie są tego konsekwencje?

dane-obsesja.jpg
1702.2014

GIODO, czyli Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Sklep internetowy czy strona zakłada kontakt z klientem. Właściciel ma dostęp do danych, osobowych klientów, które należy zgłosić do rejestru zbiorów GIODO.

aktualizacja-rss.jpg
1202.2014

Czym jest RSS?

Dzięki RSS właściciele stron internetowych, na których aktualizowana jest często treść, mogą w szybki i łatwy sposób, informować o nowościach użytkowników.

reka-tablet-interaktywny.jpg
1002.2014

Jak stosować hashtagi na portalach społecznościowych?

Hashtagi wkroczyły na portale społecznościowe. Oto krótki poradnik jak z nich korzystać.

tworzenie-tresci-na-strone.jpg
0902.2014

Czy treść na stronie ma znaczenie, czyli jak pisać teksty?

To oczywiste, że strona internetowa ma zachęcać i ciekawić odbiorcę. Czynnikami, które mają znaczenie są przede wszystkim: funkcjonalność, czytelność , atrakcyjna estetyka i... treść.

zwiekszanie-ruchu-na-stronie2.jpg
0202.2014

5 sposobów na to, by zwiększyć ruch na stronie

Ruch na stronie to szansa na wzrost konwersji. A skok konwersji może mieć wpływ na realną sprzedaż!

marketing-internetowy.jpg
2001.2014

Landing page, czyli skuteczna strona docelowa w kampaniach e-marketingowych

Skuteczna kampania reklama wymaga odpowiedniego landing page, czyli strony docelowej, na którą trafiają klienci po kliknięciu w reklamę. Strony tego typu mogą być pomocne w pozyskiwaniu nowych odbiorców, ale... muszą być dobrze przemyślane.

selfie.jpg
1501.2014

Instagram dobrze wykorzystany

Social Media to nie tylko Facebook, Google+ czy Twitter, ale i Instagram. Wiele polskich marek nie doceniło jeszcze potencjału fotograficznego serwisu społecznościowego.



Archiwum ›

Pracujemy dla: