Nowoczesne strony internetowe

Sprawdzone i skuteczne rozwiązania WWWKreatywne podejście Wygodne, tanie w utrzymaniu oprogramowanie 

Marketing Social Media &Google AdWords

Certyfikat Google PartnerFacebook, LinkedIn, InstagramSEO, SEM 

Aplikacje Webowe dla firm,Chmura

Systemy wspomagające zarządzanie firmąSystemy księgowe, magazynowe, wsparcie sprzedażyAPI dla aplikacji mobilnych, integracje 

Kompleksowy Content Marketing

Obsługa serwisów internetowych, zarządzanie treścią, copywritingDbamy o odbiór Twojej marki w Internecie Blogi, Artykułu sponsorowane, Strategia wpisów, SEO, SEM 

Google Partner Certified Professional

Wiedza o Google AdWords potwierdzona certyfikatemSkuteczne kampanie reklamoweRemarketing, Marketing produktów, B2B, B2C 

Blog

skuteczny-ctr.jpg
2506.2014

Analiza kliknięć drogą do sukcesu strony internetowej

Dzięki monitorowaniu ruchów użytkowników swojej witryny możesz wyciągnąć wiele bezcennych wniosków. Analiza kliknięć pozwoli Ci zwiększyć popularność Twojej strony internetowej. Dowiedz się, jak działają mapy ciepła oraz za pomocą jakich narzędzi najlepiej je tworzyć!

fotograf-google.jpg
2506.2014

Nasza współpraca z fotografem Google

Specjalnie dla naszych klientów wciąż się rozwijamy. Ostatnio nawiązaliśmy współpracę z profesjonalnym fotografem Google. Dowiedz się więcej o Google Business View i zaproś nas do wnętrza swojej firmy!

obsluga-office-group.jpg
0706.2014

Nasz nowy Klient - Office Group

Rozpoczynamy współpracę z nowym Klientem - firmą Office Group.

mobilne-strony_1.jpg
0506.2014

Skuteczna strona docelowa – Landing Page bez tajemnic

Landing page - co to takiego i jak za jej pomocą zwiększyć konwersję strony internetowej? Czyli co zrobić, aby większa liczba osób podejmowała założoną przez Ciebie akcję na Twojej witrynie. Przekierowanie za pomocą dobrze zaplanowanej strony docelowej może Ci w tym pomóc. Ewitryna dzieli się swoją wiedzą!

zestaw-urzadzen-mobilnych.jpg
0406.2014

Optymalizacja strony dostępnej dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych

Każda strona internetowa, dostępna zarówno dla urządzenia mobilnego jak i komputera stacjonarnego, musi spełniać kilka kryteriów, aby odbiorca mógł z niej wygodnie korzystać. Dowiedz się w jaki sposób możesz łatwo zwiększyć współczynnik konwersji swojej witryny!

lider-w-odchudzaniu-1a.jpg
3005.2014

Sukces fanpaga Naturhouse na Facebooku

Fanpage naszego Klienta - Naturhouse odnosi coraz większe sukcesy na Facebooku. Gratulujemy!

5-krokow-do-optymalizacji.jpg
2405.2014

5 kroków do optymalizacji współczynnika konwersji

Zakładając stronę internetową, każdy chciałby, aby jej współczynnik konwersji był jak najwyższy. Jednak droga do optymalizacji jest długa! Podczas przygotowywania testów nad witryną warto zwrócić uwagę na problemy, które wskazują użytkownicy. Postępowanie etapowe, według schematycznych pięciu kroków, pomaga w postawieniu poprawnej hipotezy badawczej, a tym samym przybliża do uzyskania wysokiego współczynnika konwersji.

dla-kogo-reklamy-na-fb.jpg
1505.2014

Dla kogo reklama na Facebooku?

Prowadzisz działalność i nie wiesz, czy reklama na największym portalu społecznościowym będzie w Twoim przypadku skuteczna? Przeczytaj i dowiedz się, jakim branżom najłatwiej "zabłysnąć" na Facebooku!

rozmiary.jpg
0405.2014

Nasza współpraca z firmą RAVEN wciąż się rozwija

Projekty stron internetowych wykonane przez Ewitrynę pomogły wybić się wielu firmom naszych klientów. Od dawna współpracujemy między innymi z producentem odzieży reklamowej, roboczej i gastronomicznej. Obecnie pomagamy firmie RAVEN poszerzyć działalność o sklep internetowy.

sukces-kontra-porazka.jpg
3004.2014

Szkolenia Skuteczna Strona: Nasza wiedza - Wasz sukces!

Skorzystaj z naszych kursów i sam zadbaj o optymalizację swojej strony internetowej!

testy.jpg
3004.2014

Testy A/B – kiedy się opłacają, a kiedy nie?

Testy A/B nie w każdym przypadku są skutecznym sposobem na optymalizację strony internetowej. Czasami badania tego typu okazują się nieopłacalne. Przeczytaj - kiedy i dlaczego?

teksty-na-strone_1.jpg
2904.2014

Nowy copywriter w zespole Ewitryna.pl

Zespół Ewitryny powiększył się o nowego copywritera.

zmiany-w-przepisach2.jpg
2904.2014

Zmiany w regulaminach sklepów internetowych – wejście w życie nowej ustawy o prawach konsumenckich

Prawdopodobnie nastąpi zmiana terminu wejścia w życie nowej ustawy o prawach konsumenta - zacznie ona obowiązywać od stycznia 2015 roku. Co zmieni w dotychczasowym prawie? Z czym będzie się to wiązało dla właścicieli i klientów sklepów internetowych?

cel-konwersja.jpg
2804.2014

Podniesienie konwersji – mniej popularne taktyki i narzędzia

Na rynku jest dostępnych coraz więcej narzędzi podnoszących współczynnik konwersji, między innymi: Exit-Intel Technology, Activity Stream, UseStats oraz 3DCart. Większość z nich można przetestować za darmo - może więc warto po nie sięgnąć?

pozycjonowanie-stron.jpg
2704.2014

VBO, LPO i CRO – najlepsza droga do zoptymalizowania strony

Pamiętaj, że Twoja strona internetowa nigdy nie jest gotowa! Nawet gdy uzyskasz oczekiwany współczynnik konwersji, zaraz rozpoczynasz walkę od nowa. To co dziś podoba się odwiedzającym Twój serwis, jutro może przestać ich zadowalać. VBO, LPO i CRO są niezbędne w procesie optymalizacji witryny.



Archiwum ›

Pracujemy dla: