Nowoczesne strony internetowe

Sprawdzone i skuteczne rozwiązania WWWKreatywne podejście Wygodne, tanie w utrzymaniu oprogramowanie 

Marketing Social Media &Google AdWords

Certyfikat Google PartnerFacebook, LinkedIn, InstagramSEO, SEM 

Aplikacje Webowe dla firm,Chmura

Systemy wspomagające zarządzanie firmąSystemy księgowe, magazynowe, wsparcie sprzedażyAPI dla aplikacji mobilnych, integracje 

Kompleksowy Content Marketing

Obsługa serwisów internetowych, zarządzanie treścią, copywritingDbamy o odbiór Twojej marki w Internecie Blogi, Artykułu sponsorowane, Strategia wpisów, SEO, SEM 

Google Partner Certified Professional

Wiedza o Google AdWords potwierdzona certyfikatemSkuteczne kampanie reklamoweRemarketing, Marketing produktów, B2B, B2C 

3 powody, dla których warto okresowo sprawdzać jakość swojej strony www

« Wstecz

Posiadając stronę internetową często zapominamy o tym, że wraz z biegiem czasu będzie się ona dezaktualizować. Dużym błędem jest pozostawianie strony internetowej samej sobie. To o co nie dbasz, nigdy nie da Ci przewagi nad konkurencją.

1: Wysoka pozycja w Google

Aby zapewnić swojej stronie internetowej wysoką pozycję musi być ona zgodna z najnowszymi standardami. Oczywiście nie ma potrzeby, by co miesiąc wymianiać całą stronę. Trzeba jednak dbać o to, aby dodawać do niej elementy, które doceni wyszukiwarka. Google wciąż pracuje nad tym, by wyszukiwane treści były jak najlepsze. W związku z tym algorytm, który odpowiada za określenie pozycji cały czas się zmienia. Im nasza strona jest lepiej wykonana tym większa szansa, że zostanie wyświetlona na wysokim miejscu w wyszukiwarce. Jeśli ciekawi Cię ten temat możesz poszukać dodatkowych informacji o algorytmach Pingwin i Panda. Zainteresuj się także tematem metadanych i mikroformatów. Nowe możliwości opisu treści daje także HTML5.


Dodając nowe elementy do swojej strony internetowej sprawiasz, że jest ona lepiej widziana przez Google. To daje Ci szansę pozyskać dodatkowych klientów. Na swoim blogu Google informuje o co warto dbać by strona była zgodna z ich najnowszymi wytycznymi.

2: Dostępność na urządzeniach mobilnych

Nawet jeśli nie mamy strony responsywnej (czyli takiej, która sama dopasowuje się do różnych urządzeń) możemy zadbać o to, by dało się ją uruchomić i przeglądać na nowoczesnych urządzeniach mobilnych. Dzięki temu Twoi klienci znajdą informację o Twojej fimie zawsze kiedy będą jej potrzebować. Różnorodność urządzeń jest bardzo duża. Warto jednak sprawdzić czy nie pojawiło się urządzenie, z którego chętnie korzystają klienci, a pod którym strona się nie wyświetla. Informacje o urządzeniach można pobrać z raportów Google Analytics. Więcej wiedzy na ten temat uzyskasz zapisując się na nasze bezpłatne szkolenie tutaj: http://www.skutecznastrona.edu.pl 

3: Zgodnośc z trendami wyszukiwania

Zaprojektowałeś stronę tak, by była wysoko na daną frazę? Super! Sprawdzaj jednak czy Twój wybór nie jest już nieaktualny. Popularność fraz z biegiem czasu się zmienia. Google dostarcza wspaniałe narzędzie, Planer Słów Kluczowych. Możesz w nim zweryfikować czy wybrana przez Ciebie fraza zyskuje czy traci na popularności. Obserwując trendy w wynikach wyszukiwania możesz oceniać czy prowadzony przez Ciebie marketing ma szansę na sukces. Aby zniwelować wahania w trendach wyszukiwania możesz rozbudowywać swoją stronę tak, by była ona przygotowana na pozyskanie ruchy z różnych fraz. Sprawdź czym jest długi ogon wyszukiwania.

 

Jeśli prowadzisz działania w Google AdWords minimum raz na 2 miesiące powinieneś weryfikować zakres wybranych fraz (oczywiście mowa tu o dojrzałej, zoptymalizowanej kamapanii).

Bezpłatny kurs e-mailowy

Interesuje Cię temat optymalizacji działań reklamowych dla stron WWW? Zapraszamy na bezpłatny kurs emailowy systematyzujący wiedzę o marketingu internetowym. Dogłębnie, od podstaw i zrozumiałym językiem wyjaśniamy na czym polega skuteczna reklama w Internecie.

Serdecznie polecamy!

Przejdź na stronę kursu
kurs jest w 100% bezpłatny


strony internetowe ewitryna skutecznastrona.edu.pl - bezpłatny kurs e-mailowy

Pracujemy dla: